Handleiding gezocht
Jeroompie
2009-05-10 18:50:18 UTC
Hoi,

Ik heb van van iemand een router kado gekregen.
Deze werkt perfect, ik heb er echter geen handleiding bij gekregen.

Het betreft volgende router

D-Link DSL-G624T

IK heb al een handleiding gevonden maar deze is jammer genoeg in het
engels.
Zou iemand me kunnen helpen aan de nederlandstalige handleiding.
Ik heb al gezocht maar niet gevonden.

Bedankt
Nicolas
2009-05-10 20:15:08 UTC
Post by Jeroompie
[...]
Misschien staat ie wel in 't Nederlands op de belgische D-link site?
www.dlink.be of www.dlink.co.uk (dlink europe). Ik wou effe kijken maar site
is op dit moment niet bereikbaar...
Jeroompie
2009-05-11 19:21:54 UTC
Post by Nicolas
Post by Jeroompie
[...]
Helaas, ik heb net eens gekeken en de handleiding is niet in het
nederlands te vinden
Nicolas
2009-05-11 20:44:09 UTC
Post by Jeroompie
Helaas, ik heb net eens gekeken en de handleiding is niet in het
nederlands te vinden
Dan vermoed ik dat die Nederlandstalige handleiding gewoon niet zal bestaan.
Ik heb even in de doos van mijn eigen D-Link-router gekeken en er zit een
CD-Rom in met de manual in 't Engels, Duits en Frans. Geen Nederlands te
bekennen...

Grtz, N.
jaycee
2009-05-13 18:06:38 UTC
[...]